Äntligen Måndag!

Jag älskar Måndagar! För det första så innebär det för mig att det är träningsdag. Ni kommer att se en väldigt suddig bild men det är för att jag är helt skakis i mina slutkörda muskler.
Efter mitt träningspass så tar jag alltid och njuter fullkomligt av en protein drink och en latte på Konditoriet i Nynäs, det är min belöning.

På Måndag kvällar så har jag även yogapass och det är väldigt skönt att starta veckan med det.
I dag var det 6 st som kom och jag frågade om dom ville ställa upp på att vara övnings personer och skriva feedback på Yogamassagen som jag nu har utbildat mig i. Det var alla utom en intresserad av, jag trodde heller inget annat, vem tackar nej till två timmars massage behandling gratis? INGEN skulle jag tro.
Så här ska det övas framöver.

Ha det så bra!! Kram Marita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0