Ekologiskt...

Nu har det gått tre dagar på min utbildning och det var den roligaste dagen hittills. Vi har fått leka väldigt mycket med olika positioner.
Vi har även pratat om att yogamassage är personlig utveckling och det är det verkligen, kost hur det påverkar oss. Det är en tjej som är med på kursen som har jobbat som vegetarisk kock och gör väldigt mycket Raw Food. I går hade hon med sig choklad bollar som var gjorda med Raw Food,jag tänker på dom hela tiden och har påpekat att dom var jättegoda hela dagen och hoppas att hon har med sig i morgon + recept.

Jag blev så inspirerad av henne så jag och L åkte till min favorit affär när det gäller ekologiskt och handlade lite saker. Det är så mysigt och det luktar så gott där inne. L tycker också att det är ganska kul att gå och titta där inne för det påminner om hans barndom när dom var i Tyskland.

Kram Marita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0