Helgen!

Det har varit en händelserik och rolig helg. I går var det näst sista dagen på min kurs och då fick vi veta att vi som i dag skulle göra en två timmars behandling med flyt och ta med de övningar som vi lärt oss nu, att blanda in dom va inte så lätt, men oerhört roligt.

På em mötte jag upp familjen i Gamla Stan för att äta middag med dom innan vi skulle åka ut till Trinntorp och titta på Mötley Jovi. Det är gamla kompisar till Leffe som är med i det bandet.
Det var sådär en 20 år sedan vi såg dem spela sist så det var jätteroligt att se dom. Dom bjuder verkligen på sig själva. Jag fick sån nostalgi dels för att det var i Tyresö och att vi träffade så många som vi kände och att Martina var med det blev liksom som det var förr.

Idag då så gjorde jag min två timmars behandling och det gick bra tycker jag, jag fick en del till rätta visningar men hon tyckte i det stora hela att det var bra. Vi fick ge varandra feedback och det blev betyg 7 av 10 för mig och det är jag väldigt nöjd med.

Nu ska jag ta mig en kopp te och slå mig ner i soffan och titta på en film med familjen.

Dagens tacksamhet: Att jag har fått träffa så många fantastiska både nya och gamla vänner i helgen.

Kram Marita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0