I Går....

....startade jag upp min yoga för terminen, det var tre nya som blev väldigt intresserade, så det är jättekul.
Den här terminen har jag ett annat upplägg, man anmäler sig per gång och det innebär att fler har möjlighet att prova på. Det kommer att bli så mysigt i min nya lokal.
 
I dag har jag haft en väldigt rolig dag, jag har startat upp min vikt/ hälso grupp. Det var fyra som sagt att dom skulle komma men det kom endast två men det var jättebra för då kan jag ta hand om dom extra mycket nu i början.
Till nästa vecka så ska jag göra en vecko matsedel utifrån hur deras olika mål ser ut, det ska bli jättespännande och få följa deras resa.
 
I morgon är det också en spännande dag som väntar........ återkommer med det i morgon.
 
 Dagens Tacksamhet: Mitt underbara jobb, jag är oerhört tacksam över att jag kan jobba med det jag älskar.
 
Kram Marita
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0