Fredag

Det tidigare inlägget var från i Onsdags!

Idag är det äntligen Fredag och en helg med mycket mys med mina barn och besök från Gotland. Ikväll blir det fredagsmat och det innebär i vår familj, Tacos sen blir det lite efterrätt men vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Veckan har varit full med utveckling med två underbara tonåringar med mycket hormoner och mina egna känslor på det. Jag tycker att livet är underbart när det händer saker men måste allt hända på en och samma gång.

Jag har själv utvecklats och förändrats oerhört mycket det här året och njuter av livet så mycket jag kan. Försöker leva här och nu men har väldigt långt kvar men har även kommit en bra bit på väg.
Jag vill även göra vissa förändringar både privat och på jobbet. Det känns som jag är inne i en stor förändrings fas.
Det kanske är så att jag håller på att bli vuxen...... Bättre sent än aldrig.

Dagens tacksamhet:
Min egen förändring.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0