Gotland!

Sitter på skafferiet i Visby och dricker en höstlatte och läser Änglarnas medicin som Doreen Virtue har skrivit.
Ska även in på Solkristallen och kika på alla fantastiska saker dom har där. Det doftar även underbart där inne och jag blir oerhört lugn när jag är där.

Det är skylt söndag i Visby i dag 1:a advent och det är julmarknad på stora torget.Jag kan allt fördriva min tid fram till R har tränat klart kl 12.30. Sen ska vi till Leva och äta lunch.
På Leva kan man äta bra och sund ekologisk mat,det finns växthus,butik dom bygger ekologiska hus och har inrednings prylar. Allt är ekologiskt.

På em ska vi äta lussbullar och dricka glögg framför brasan.

Ha en underbar 1:a advent!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0