Tisdag!

Började min underbara dag med 7 min meditation och ett Sudoku,åt frukost och sen en promenad.
Åkte till jobbet och då blev jag bortglömd av min första kund, det var inte så kul.
Jag avbokade två hembesök i Norra Sorunda pga vädret, men det blev inte nåt allvarligt med det.
Men jag fick en hel del gjort på den luckan som de ändå blev, det känns väldigt skönt, jag känner mig väldigt nöjd med mig själv när jag gör sådana saker som jag skjutit upp en tid. Nu är det bara fortsätta.Jag håller bla. på att göra ett kundregister med mail adresser så att jag kan skicka ut nyheter och erbjudanden.

I morgon så sägs det att det ska vara snöoväder och då kan det bli så att jag får en del avbokningar så då är det bara att sätta mig med det som jag påbörjat.
Jag har en del idéer om vad jag vill göra i mitt företag efter nyår men det återkommer jag till då.

Dagens Tacksamhet!
Att jag har tagit tag i saker och nu är det bara att fortsätta.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0