Planering är A och O

Jag har känt en tid nu att alla dagar bara kommer och går.... Jag har ingen struktur el planering på något. Jag ska vara glad att mina underbara barn har lite koll. Jag har missat saker som drabbar dom och det känns inte alls bra. Jag älskar kalendrar av olika slag men har sedan en tid bara använt min iPhone som kalender och det är inte min grej har jag kommit på. Jag vill skriva och kunna slå upp och se ordentligt.
Så nu en gång för alla så ska jag ta tag i planeringen, jag har en jättefin kalender som jag har köpt tre år i rad för att den är så oerhört vacker från Paulo Coelho.
Den ska jag börja använda flitigt nu. Ni ska få följa mig på bloggen.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0