Känsla

Jag känner ett oerhört lugn i kroppen, en skön känsla av harmoni. Känslan kom förra veckan bara helt plötsligt från att jag veckan innan kände en inre kaos och en osäkerhets känsla på många plan. Jag började tänka på att jag då för sju veckor sedan varit hos en Medialrådgivare som sa en massa saker och bl.a. att jag kommer att finna en lugn känsla i kroppen om ca åtta veckor då har du landat i allt och hittat en balans..... Knäppt va?!
Egentligen så spelar det ingen roll vad hon sa det viktiga är mitt inre lugn och min känsla av harmoni.😃
Jag har promenerat och yogat mycket sedan i lördags och det känns väldigt skönt, jag har försökt att varken lyssna på musik el pratat i telefonen på mina prommenader och det blir en stor skillnad på lugn. Det kommer mänger med företagsamma idéer och det är nu bara att smida till verket.
Jag ska göra vårerbjudande på ansiktsbehandlingar och spa-fotvård med nya produkter. Jag ska beställa allt i morgon och så ska jag be Rasmus el Ida fota så vi kan lägga ut på både hemsida, nyhetsbrev, Face book och boka direkt. Det blir ju jätte många olika sidor att hitta mig på det är ju fantastiska möjligheter att öka min kundkrets.😃

Ha en underbar dag!
Namaste Marita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0