Ny start 2013

År 2012 innebar en resa i mitt inre, det var ett tufft men ett lärorikt år. Det var både glädje, sorg, lycka och ilska.
Nu 2103 tänkte jag fortsätta min inre resa, jag är inte riktigt klar men har kommit en väldigt bra bit på väg. Det finns så mycket att utveckla, all förändring behöver tid.
Det som kommer framöver är bara positivt, jag ska stå på egna ben, bo i lägenhet, ha barnen varannan vecka, träna, yoga, meditera, träffa vänner, mysa och träffa min nya kärlek.Jag ska helt enklet älska och njuta av livet.
Det ska bli spännande att sköta ett hem helt själv med allt vad det innebär, jag och min fd man har levt tillsammans  i 20 år så det kommer att bli annorlunda att bo helt själv varannan vecka.Jag är väldigt tacksam för alla år med min fd man och jag är glad att vi är vänner. Jag önskar honom all lycka i sitt nya liv.
 
Jag är en positiv person och ser att allting alltid löser sig men ibland så skapar det en viss oro i mig för att jag inte riktigt koll på sakerna som händer. Jag är väldigt bra på att skjuta upp saker som är jobbiga och det är något som jag verkligen ska ta tag i nu.Jag är även en tidsoptimist och det slutar alltid med att jag känner min inre stress.
Nu är det dags att bli vuxen på riktigt och ta ansvar, jag har ingen att luta mig på. Det ska bli riktigt roligt.
 
Nu börjar mitt ny LIV!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0