Nytt jobb

I Febrari börjar jag mitt nya spännande, inspirerande och kreativa jobb.Jag har varit i kontakt med likande jobb tidigare och känt att det här ska bli riktigt kul men har inte ens försökt ge det en chans.Jag har gett upp och känt mig väldigt missnöjd med mig själv och inte fått något stöd hemifrån och det har varit en bidragande faktor såklart. Men den här gången känns det väldigt annorlunda och jag bestämmer själv vad jag vill göra och kan jobba väldigt mycket varannan vecka.Jag behöver jobba mer så det här blir ett jätte roligt extra jobb.
Jag återkommer med bilder på vad det är jag ska jobba med.
 
Idag så ska jag in till den stora staden och massera på Datastöd för första gången efter jul uppehållet, det ska bli riktigt kul att träffa alla igen.Dom har säkert saknt mig också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0