Konstig känsla

Sitter själv i lägenheten och har inget måste att göra och det känns väldigt konstigt, men lugnt och skönt. Jag har pratat med kärleken, diskat och stickat. 
Efter jobbet så satte jag upp lite lappar i centrum om mina yoga grupper sen åkte jag ner till Vivéka på Stickeriet för att få en lite inspiration och naturligtvis så fick jag det. Det är väldigt avslappnande att sticka men jag fick lite ont i min arm så jag tar en kort paus och bloggar lite isället.
Jag ska ta mig en kopp relax te och lite mörkchoklad.
Jag ska meditera 10 min och summera och reflektera över min dag innan jag ska gå och lägga mig, det är ett bra sett att avsluta dagen jag ska även göra några yoga övningar som är väldigt passande på kvällen.
 
Må så gott!
Marita
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0