Kvalitets tid!

Har lite kvalitets- och personligutveclkingstid med min dotter. Vi myser med varsin latte och tar lite änglakort och pratar om hur bra det är att tänka positivt på saker. Man kan lära sig att vända en negativ känsla till en positiv om man inte fastnar i den negativa utan bara tar vara på känslan.
Jag kan varmt rekommendera en bok av Carolina Gårdheim som skrivit "Släpp loss din inre livskonstnär".
Det finns även en cd och affirfationskort.Boken är upplagd i små kapitel som avslutas med uppgifter.
Jag har läst den men inte gjort uppgifterna till så det ska jag göra nu när allt runt omkring mig har lugnat ner sig.
Jag älskar personligutveckling, det är väldigt spännande.
foton: Ida Parwén
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0