Stunder i tystnad

Nu för tiden uppskattar jag stunder med mig själv oerhört mycket. Jag har lärt mig att umgås och älska att vara med Marita. I somras så började jag gå långa promenader och märkte att jag mådde väldigt bra av det, det blev en aktiv meditation för mig, jag döpte min sträcka till " min meditations runda". Vissa dagar gick jag ett par rundor. Jag blev väldigt lugn och jag fick vara i mina egna tankar, det kändes underbart, jag växte och blev starkare i mig själv. 
Jag är mycket själv på helgena då barnen är hos sin pappa och jag känner att även det är mycket bra för mig att få landa i allt som hänt och händer. Jag hittar mitt sett att se på saker och mitt sett att leva med mig själv och barnen.
Jag promenerar mycket fortfarande men inte den rundan för det är så blött men jag går nere på lövhagen så ofta jag kan och det är underbart att få gå längs med vattnet. Jag älskar att gå långa tysta promenader, yoga och vara stilla i mitt andetag känna att allt bara är tyst och stilla runt omkring, en underbar känsla. 


Bilder från Lövhagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0